w którym:
- przygotowywaliśmy się na spotkanie ze Świętym Mikołajem,
- wyciągnęliśmy naszą świąteczną choinkę i pięknie ją ozdobiliśmy,
- do worka narysowanego na kartce wklejaliśmy prezenty jakie chcielibyśmy dostać w prezencie od Świętego Mikołaja,
- spotkaliśmy się z Mikołajem, zaśpiewaliśmy mu piosenkę, cieszyliśmy się z otrzymanych upominków i daliśmy mu czerwone buty na zmianę,
wieczorami obiecaliśmy Mikołajowi czytać wraz z mama czy tatą o Winstonie wracającym na święta,
- rozmawialiśmy o zimie i lepiliśmy kule śniegowe z papieru, toczyliśmy i rzucaliśmy się śnieżkami,
- byliśmy na spacerze w parku, odwiedziliśmy pływające w stawie kaczki i oglądaliśmy rozwieszone na drzewach karmniki,
- tworzyliśmy zimowy obrazek z Mikołajem,
- rysowaliśmy po śladzie (szare linie) rysunek choinki i powtarzaliśmy słowa rymowanki,
– śpiewaliśmy kolędy i pastorałki przy przedszkolnej choince,
– słuchaliśmy wiersza pt. „Na gałązce choinkowej” i rozmawialiśmy o tym co wisi przy pierwszym jabłuszku, a co przy drugim, co robi pajac a co kaczuszka,
– robiliśmy interpretację ruchową wiersza naśladując ruchy i powtarzając tekst za nauczycielem,
– wykonaliśmy piękną ozdobę – czerwone autko wiozące na dachu choinkę,
– wycinaliśmy i ozdabialiśmy czerwoną bombkę,
– podziwialiśmy piękne, białe zaśnieżone choinki i całą okolicę przykrytą białym śnieżnym puchem,
– podziwialiśmy bałwana i długie sople lodowe,
- spacerowaliśmy po Parku Duchackim, podziwialiśmy kaczki i staw częściowo pokryty lodem,
- ćwiczyliśmy stopy na jeżykach sensorycznych,
- bawiliśmy się piaskiem kinetycznym,
- kolędowaliśmy pod przedszkolną choinką,
- robiliśmy noworoczne i bezpieczne fajerwerki przy pomocy farbek, brokatu i widelców,
- tworzyliśmy gwiazdy na nocnym niebie,
- wyklejaliśmy plasteliną różne wzory,
- czytaliśmy nowe książeczki w języku angielskim,
- śpiewaliśmy nowe piosenki po angielsku,
- złożyliśmy sobie Noworoczne życzenia, które przekazujemy również wszystkim dzieciom i dorosłym.